El dissabte 20 d’abril celebrarem la Diada de Sant Jordi al Centre!
Ho farem després de l’Assemblea general (17h30) que enguany inclou eleccions de junta directiva. Esperem la vostra assistència i participació en un acte tant important pel present i el futur del nostre Centre. En acabar l’Assemblea hi haurà aperitiu/berenar ofert!
A partir de dos quarts de vuit (l’horari pot variar segons la duració de l’Assemblea), donarem a conèixer els guanyadors del concurs literari d’enguany i farem l’entrega de premis.
Seguidament, tindrem la presentació de «Gràcies per la seva atenció», una trepidant novel·la detectivesca on també hi ha cabuda per a qüestions de caire psicològic.
A càrrec del seu autor Joan Carles Surís Granell (Barcelona, 1957). Professor de salut dels adolescents i cap de pediatria ambulatòria al Servei de pediatria del CHUV.
Us animem a totes i tots a venir i disfrutar de la Diada!