Visita guiada en català a l’exposició “Vallotton forever – La rétrospective” al Musée Cantonal de Beaux-Arts de Lausanne

  • 10:00
  • Musée Cantonal de Beaux-Arts de Lausanne. Place de la Gare 16, 1003 Lausanne.
  • +41 (0) 78 646 22 75
Lausana, lloc de naixement del pintor Félix Vallotton (1865–1925), acull la retrospectiva més gran mai dedicada a l’artista, en el centenari de la seva mort. Reunits a Plateforme 10, el Musée Cantonal de Beaux-Arts de Lausanne, que posseeix una important col·lecció de les seves obres, i la Fundació Félix Vallotton, un centre de documentació i recerca, ofereixen una nova perspectiva sobre aquest artista amb la seva ment lúcida i crítica i el seu humor incisiu.
El CCL té el plaer de proposar-vos aquesta excepcional visita guiada en català a càrrec de la nostra sòcia i guia oficial, Chus Díaz-Bacchetta. No us deixeu perdre aquest esdeveniment cultural únic!
Dia: Dissabte 17 de gener de 2026
Punt de trobada i hora: Hall del museu a les 10h00, Place de la Gare 16, 1003 Lausanne. Es prega la màxima puntualitat doncs no s’esperarà a ningú.
Durada : fins a 11h15 aprox.
Inscripció obligatòria: fins dissabte 10 de gener de 2026 a 21h00 a Josep Maria Tarròs,  josepmaria.tarros@catalansasuissa.org
Preu de la visita: 150 CHF a repartir entre tots/es els/les participants.
Preu de l’entrada: Gratuït amb les targetes Raiffeisen museus, ICOM i menors de 26 anys. 15 CHF a partir de 26 anys. 12 CHF  jubilats, estudiants, AI. Pagament al museu.
Nombre mínim de participants: 10
Nombre màxim de participants: 25
Anul.lació: si no s’apunta el mínim de participants exigits.
Més informació sobre l’artista/exposició: https://www.mcba.ch/expositions/vallotton-forever/