Cinema en català: “Romería” (2025)

  • 16:30
  • Rue de Genève 91, Lausanne
  • +41 (0) 79 233 35 29

Carla Simón tanca la seva trilogia sobre la memòria familiar, formada per “Estiu 1993” i “Alcarràs”, amb la romeria d’una jove que ressegueix les petjades dels records dels seus pares. Nominada a la Palma d’Or a Cannes.

La Marina, una jove òrfena, viatja de Catalunya a Vigo per buscar informació sobre el seu pare biològic, que va morir de sida com la seva mare. Coneix el seu oncle i la resta de la seva família per part paterna, que són reticents a recordar el passat per vergonya a causa dels problemes dels pares biològics de la Marina amb l’abús de substàncies.

Direcció: Carla Simón
Durada: 1h 52min.
Més informació

Inscripcions fins dissabte 7 de febrer a les 20h a Núria Inglin (nuria.inglin@catalansasuissa.org / 079 233 35 29) o a través del grup WhatsApp de Cinema.

Podeu portar-vos el berenar! Us hi esperem!